03 február 2013

Forrás

Kedves Olvasóm!

Ha el szeretnél merülni  a csakrák rejtélyes világába, szeretnék a figyelmedbe ajánlani két könyvet:
Sok irodalmat elolvastam a csakrákról, de számomra ez a két könyv volt az, amivel a legjobban azonosulni tudtam.

Különösen Anodea Judith könyve fogott meg nagyon. Szívemből beszél :D Imádom! Egy varázslatos utazásra invitál a könyv, mely soha nem ér véget :) Nála tökéletesebben, logikusabban, ugyanakkor meseszerűbben, szebben és jobban nem hiszem, hogy lehet erről a témáról írni. Igazándiból mikor olvastam a könyvet tudtam, hogy minden úgy van, ahogy ő leírta. Úgy van és kész. Azokat az gondolatokat, érzéseket láttam magam előtt leírva, amik már nagyon rég óta mélyen bennem kavarognak - sőt lényegében, aszerint élek, azok vezérelnek, bár bennem nem volt annyira tudatos. Nem tudtam magamban ilyen logikusan felépíteni a történetet, de az ÉRZÉS az már régóta bennem van és csak egyre erősebb. A könyv elolvasása óta pedig csak még erősebb  :) Egy szó mint száz; ajánlom a könyvet! Nagyon ajánlom!! Egy igazi mestermű!





Klausbernd Vollmar könyve egész más stílus :) Ahogy összegyúrja a pszichológiát, a biológiát és a fiziológiát - nagyon érdekes :)
A lelki betegségek következtében fellépő fizikai betegségek tárházát vonultatja fel a könyv igen meggyőző ok - okozati összefüggésekkel.
Érdekes és elgondolkoztató olvasmány. Csak ajánlani tudom ezt is!











A  csakrákról szóló bejegyzéseimben e két író szavai segítségével vezetlek be a csakrák világába.
Bejegyzéseimben az ő szavaikat és gondolataikat olvashatod. E fenti két könyvet összegyúrtam és mintegy rövid kivonatot készítve tártam eléd. Remélem amit olvastál - ez a kis ízelítő- hozzásegít a további barangolásodhoz belső világodban :) És kedvet kaptál a fenti két könyv elolvasásához is :)



Nedo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése